Jeżeli dokonałeś/aś zakupów jako GOŚĆ (bez rejestracji) na naszej stronie i nastąpił problem

z logowaniem się do Twojego banku za pośrednictwem systemu Przelewy24 a Twoje zamówienie „Oczekuje na płatność Przelewy24”

Napisz do nas na adres e-mail biuro@dzieciakowo-butik.pl wysyłając informacje o takim zajściu oraz numer zamówienia.

Przekształcimy Twoje konto GOŚĆ na pełno prawne konto.

Na adres e-mail na który było dokonane zamówienie zostanie wysłany automatyczny e-mail z wygenerowanym przez system hasło.

Gdy otrzymasz na swój adres e-mail hasło należy wejść na naszą stronę www.dzieciakowo-butik.pl 

Należy kliknąć w ZALOGUJ SIĘ  

Wpisać e-mail na który było dokonane zamówienie oraz wygenerowane przez system hasło.

Następnie MOJE KONTO  

HISTORIA I SZCZEGÓŁY ZAMÓWIEŃ

ODSZUKAĆ Z LISTY ZAMÓWIENIE Z OZNACZENIEM

„Oczekiwanie na płatność Przelewy24”

i kliknąć Szczegóły

NASTĘPNIE

ZOSTANIESZ PRZEKIEROWANY/NA DO WYBORU BANKU ORAZ STRONY LOGOWANIA WYBRANEGO BANKU.

JEŻELI NADAL BĘDZIESZ MIAŁ/A PROBLEMY

PROSIMY O KONTAKT

TELEFONICZNY 505 365 298 W GODZINACH PRACY SKLEPU.


Compare