Odstąpienie od umowy

1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni (zgodnie z Ustawą o Prawach Konsumenta). Termin ten jest terminem nieprzekraczalnym i liczy się od dnia odebrania przez Kupującego towaru (14 dni kalendarzowych) Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem na adres Sprzedawcy.

2. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, nie uszkodzonym.

3. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towar należy zwrócić na adres Sprzedawcy.

4. W przypadku zwrotu należy wypełnić specjalny formularz dostępny tutaj (link). Formularz można uzupełnić elektronicznie i wysłać na adres e-mail biuro@dzieciakowo-butik.pl albo wydrukować i odesłać razem z zwracanym towarem. 

5. Kupujący przed dokonaniem zwrotu powinien o tym fakcje poinformować Sprzedającego drogą telefoniczną albo e-mail na adres biuro@dzieciakowo-butik.pl

6. Koszt odesłania towaru do sprzedającego w sytuacji odstąpienia od umowy zawartej na odległość ponosi kupujący.

7. Kupującemu odstępującemu od umowy, należy się zwrot ceny towaru, ale także kosztu jego wysyłki poniesionego przy zakupie (wysyłka rzeczy od sprzedawcy do kupującego) – do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie. Jeżeli klient wybierze droższy środek transportu, nie otrzyma zwrotu różnicy między wartością wybranej dostawy a najtańszym sposobem transportu. Jeżeli Kupujący dokonał częściowego Zwrotu towaru wówczas koszty przesyłki nie będą zwracane.

8. Jeśli przesyłka wysłana na nasz koszt tzn gratis, w prezencie, bądź innej promocji określonej minimalnym pułapem który należy spełnić, aby była darmowa, a zostanie zamówienie częściowo zwrócone przez Kupującego, wówczas Sprzedawca do zwracanej kwoty ma prawo potracić Koszt wysyłki że zwracanej, zgodnie z cennikiem i wyborem opcji dostawy.

9. Nie odbieramy paczek wysłanych za pobraniem, oraz paczek niewłaściwie zabezpieczonych podczas transportu. Takie paczki wracają na koszt Kupującego.

10. W przypadku skorzystania przez Klienta z opcji 'Szybkie Zwroty' za pośrednictwem firmy InPost, z kwoty przysługującego Klientowi zwrotu za zwrócony towar zostanie potrącona opłata w wysokości 13,90 zł tytułem kosztów obsługi zwrotu

11. Zwrot należy wysłać na adres. Dzieciakowo ul. Średnia 3/29 Zabrze 41-800 tel. 505 365 298

FORMULARZ ZWROTU TOWARU (POBIERZ WERSJA PDF)

 Procedura reklamacji

1. Składając reklamację należy dostarczyć do Usługodawcy reklamowany produkt wraz z dowodem zakupu i wypełnionym zgłoszeniem reklamacyjnym, dostępnym pod adresem ul. Średnia 3 Zabrze 41-800

2. Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta usługodawca naprawi lub wymieni reklamowany towar na nowy, pełnowartościowy lub zwróci wartość kupionego towaru.

3. Jeżeli towar jest niezgodny z umową, Klient może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru zgodnego z umową oraz rodzaj i stopień stwierdzonej niezgodności.

4.Jeżeli reklamacja została uznana przez Sprzedawcę wówczas Kupującemu należy się także zwrot kosztu przesyłki który poniósł odsyłając towar.

5. Reklamację należy odesłać na podany adres na stronie, wraz z towarem reklamowanym oraz z formularzem reklamacji dostępnego tu (link)

FORMULARZ REKLAMACJI (POBIERZ WERSJA PDF)

  • ZAREJESTRUJ SIĘ

ZAREJESTRUJ NOWE KONTO

Posiadasz już konto?
Zaloguj się zamiast tego Lub Zresetuj hasło